søndag den 17. august 2014

Marianne Folling

Åben Have i dag hos Marianne Folling, Staudebedet - jeg må sige, at jeg var meget begejstret - dejlige sensommerfarver og smukke sammensætninger af bladformer, højder og farver - desværre regnede det temmelig meget, men alligevel.... super, super

Senere besøgte vi Helle Bolgen's have, og den er også meget, meget dejlig, men mere om det en anden dag, for jeg gik helt amok med mobilkameraet, så I orker nok kun billederne fra Marianne Follings have i denne omgang.















10 kommentarer:

  1. Smukt smukt smukt :) Knus

    SvarSlet
  2. Hej Sussi.Tak for skønne billede fra dit besøg hos Staudestedet
    Der kan mine billeder i dag da vist ikke være med.
    Når man ser de smukke bede kunne man godt ønske sig noget mere plads.Men bare vis flere billeder.........kan slet ikke få nok.
    God søndag Knus Jette

    SvarSlet
  3. Lækkert, smukt, dejligt :) Fint med de forskellige græsser blandt stauderne. Altid en dejlig oplevelse at komme ud og se på haver.

    SvarSlet
  4. Underbart! Frodigt, färgstämt och väldigt vackert.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvarSlet
  5. Meget smukt, må jeg sige. Jeg har Mariannes have tilgode til næste år, da jeg valgte det sikre tørvejr igår til havebesøg.

    SvarSlet
  6. Sikke skønne plante/blomstersammensætninger du har fanget. Jeg kan godt forstå, at du er betejstret :-)

    SvarSlet
  7. Hvilken dejlig smuk overdådighed, masser af farver, liv og plantesammensætning :-)
    Du får i øvrigt brev fra mig en af dagene :-)

    SvarSlet
  8. Den ser rigtig lækker og frodig ud :-)
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  9. Dejlige sensommer blomster i flotte sammensætninger. Det er en have jeg gerne vil se selv.

    SvarSlet
  10. Hej Sussi. Tak for en fin omtale :-). Men øv, hvorfor gav du din ikke til kende? Snakkede jeg med dig?. Mange hilsner Marianne

    SvarSlet