mandag den 3. marts 2014

Wildlife - Pindgrise

Hvis du nu var et lille pindsvin, og var blevet vækket lidt for tidligt og skræmt væk, af nogen havetosser, der absolut skulle rydde op i dit ellers så rolige hjørne - og du så tilfældigvis kom tilbage og så dette lille hus her..... 

..... ville du så ikke tænke, hov, der er da en ledig bolig - lige til mig - jeg snupper mig da lige en halvtime på den en' side - ville du ikke  ????? 
Eller skal jeg mon sætte et pictogram op, med et billede af pindsvin.
jeg drysser lidt kattemad, sætter lidt vand og håber at den lille fyr enten flytter ind, eller at den har en dejlig lun plads inde hos naboen, for jeg ved ret beset ikke, om den virkelig boede der i bladene, eller den bare kom forbi. Men vi har ihvertfald besøg af pindsvin om sommeren, det kan jeg både høre og se på efterladenskaberne.
Jeg drømmer om at sætte et lille spir på toppen af huset..... 

5 kommentarer:

  1. Jo det ville jeg ihvertfald tænke.....og så ville jeg se mig omkring og sige: Ej hvor fint med en masse påskeklokker lige udenfor boligen - her vil jeg gerne bo!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt hyggeligt ud. Kattemad og vand, hvad kan man mere bede om... :)

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød! Måske en kat også kunne finde vej?! Vi skal snart have killinger.... eller... 'Müslinger'.

    SvarSlet
  4. Kære Sussi, jeg synes det er træls, at du har kontrol over dine gigtramte fingre 'GRINER'

    SvarSlet
  5. Hvor jeg dog håber det lykkes at lokke et lille pindsvin til, de er så nuttede..og gode for naturen. og det er da en ren herskabsvilla :)
    personligt prøver jeg at skræmme dem væk, fordi vi bor lige ved den store vej, og jeg bliver så ked af de bliver kørt over.. men de kommer altid forbi alligevel, og så en dag ligger de der i vejsiden. så lok dem endeligt alt hvad du kan væk fra faren :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet