torsdag den 2. maj 2013

Nå du, bare vent til faaar kommer hjem !!!

Kusinevinduet som skal danne ramme om min staude klematis
Vi er ikke helt enige, overgartneren og jeg. Han har jo som altid ret, vi har ikke rigtig plads, det bliver alt for stort - og fuglene spiser frugterne.   Men jeg har ALTID ønsket mig et kirsebærtræ
Praktisk på en sikkeltur at medbringe eget træ
så kan man altid sidde i skyggen og spise madpakken
og nu har jeg på min "sikkel " været i Planteforum og købt en skyggemorel (det tog mig en evighed at bestemme, hvilket et slags kirsebærtræ jeg skulle købe, og på trods af imødekommende hjælp fra gartneren på stedet, var jeg altså i syv sind) - men nu har jeg plantet min nye kærlighed - lige midt i min Potager.... så må vi se om jeg bliver bortvist fra haven, som en anden Eva.....
Må det gro tilpas og give mange gode kirsebær

8 kommentarer:

  1. ... og må vi håbe, at stærene ikke tager dem alle :-)

    ..vedr. 1.maj, så var det de 'blå' håndværkere, vi havde på besøg. De andre var ude og lave ballade og sprøjte med vand.

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt med en sikkel så man kan klare sig selv. Jeg håber at der kommer masser af moreller - der skal bare være nok til både dig og stærene;))

    SvarSlet
  3. Hej Sussi.Sejt gået med et træ bag på din sikkel.Det er bare så dejligt med træer der både har de smukkeste blomster og kirsebær.
    Håber det vil trives i din fine portager.knus Jette

    SvarSlet
  4. Sikkel er et skønt ord, kommer til at tænke på min mormor :-)Selvfølgelig skal du have dig et lille træ.
    K.Gro

    SvarSlet
  5. Held og lykke med kirsebærtræet. Må det give jer en masse kirsebær :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med træet. Det bliver smukt der i din Potager. Flot gammelt jernvindue, du har fundet, mon der skal vokse ærteblomster op af det :-)
    Knus Anette

    SvarSlet
  7. Hvilken skøn Sikkeltur med eget skyggetræ! Håber madpakken smagte... ;)

    SvarSlet
  8. Tillykke med dit nye træ. Det skal da nok skabe lykke og forhåbentlig også en masse bær.
    Flot klart på sikkel med det hele!.....

    SvarSlet