tirsdag den 9. april 2013

Potager

Jeg har skumle planer - og overgartneren rynker panden - jeg blev fuldstændig betaget af dette her indlæg hos Claus Dalby   om Birgit Helbos potagerhave.

For et par år siden ønskede jeg mig en rosenhave, og det fik jeg, men den er ikke blevet helt det lukkede duftende eventyr, som jeg havde drømt om - og da den netop er anlagt i den gamle køkkenhave så er det jo helt perfekt.  Se bare hvor kedeligt stykket ser ud nu - og sammenlig - med indlægget hos Claus Dalby...... det er da helt oplagt med en potagehave..... eller?.....  :)  :)
nå, jeg har travlt jeg skal ind og se på Birgit Helbos hjemmeside og se TV udsendelser om hendes have...... eller måske skulle jeg gå ud og måle lidt op  :)  :)

inspiration: billeder af   potager

5 kommentarer:

  1. Jo for søren det er da oplagt og når nu din lukkede rosenhave ikke fungerer så......
    Jeg har netop set et par afsnit af TV-Fyns udsendelser fra Helbos have og jo man bliver inspireret:-)
    Jeg håber at du får sat skub i overgartneren;)

    SvarSlet
  2. Hej. Jeg så også indlægget og syntes det så virkelig godt ud. Jeg tror dit stykke have også har en god størrelse til potage, så jeg vil glæde mig rigtig meget til at følge dit værk, hvis du går i gang!

    SvarSlet
  3. Lyder spændende med en potagehave. Glæder mig til at se den.
    http://benteholst.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det lyder da spændende, jeg tror også jeg skal ind og se de udsendelser.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  5. Det bliver da godt nok spændende.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet