søndag den 17. juni 2012

Samle-maniac


Har jeg nævnt at jeg er lidt af en samler (!!!)
Blandt meget andet samler jeg på gamle raderinger/kobberstik i guldrammer.
De er til at købe for en slik på loppemarkeder, og jeg kan lide at kunne
skifte lidt ud i udstillingen uden at det koster en bondegård - jeg har kigget efter 
billeder  med blomster og planter på, men har endnu ikke fundet nogen - pyt, så 
er der lidt at "gå" efter på sommerens loppe-ture.
Dette lille fine billede af Marmorbroen kostede 25 kr. på gårsdagens lokale
loppemarked, Herregu' det kan man knapt nok få en is for.

9 kommentarer:

  1. Hej!.har lige tilmeldt mig som fast læser af din blog.jeg synes om dine indlæg,og har de samme interesser med bla.loppemarkeder.Har lige været i London.hvor jeg altid køber billeder med botaniske blomster.Jeg indrammer dem selv.Kan være at jeg skal lægge nogle billeder på af dem.K/H Jette(mit lille gods)

    SvarSlet
  2. Næ man får ikke meget for 25 kr. mere, knap nok en is, så det der var da et godt køb.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Nej hvor pudsigt.
    Jeg har også fundet et par interessante, bl.a. et her fra Aalborg. Kan også godt lide dem og de udtryk der kommer frem i den slags billeder.

    SvarSlet
  4. Det er da en fund du har fjort der! Det er et fint motiv - og ja alene rammen er da fantastisk!

    SvarSlet
  5. Der skal da stå gjort der....hold op det er sent....

    SvarSlet
  6. Jeg forstår dit samler-gen. Er i øvrigt helt vild med kaprifolien.

    SvarSlet
  7. Hej Sussi. Ja jeg kan så godt følge dig. Jeg lider af det samme, nok bare i blomster. Hold op jeg må snart lære og styre mig. Det er da et flot billede, og en rigtig god idé. Det er desværre sådan noget jeg ikke rigtig får øje på, selvom jeg også tager på loppemarkeder.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  8. Kan godt forstå du købte billedet, det er da rigtig fint, farverne er så fint afstemt og rammen passer perfekt. Kaprifolien er nu heller ikke ringe ;-)

    SvarSlet
  9. Godt køb.
    Du skal give meget mere for bare en billedramme.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet