onsdag den 21. september 2011

Torvehallerne

Billeder fra de nye Torvehaller på Israels Plads. Man føler sig næsten hensat til Barcelona (her er fine fiskehandlere, men der manglede blæksprutter for at være rigtig spansk)
Men gad vide om "det kan gå", det er lækre sager, chokolade og specialprodukter, men det er ikke billige varer, og man ser ikke ligefrem husmoderen med sit plasticnet gå rundt og købe ind til aftensmaden..... jeg håber at der er mange trendy Køvenhavnere, der kan få det til at løbe rundt for stadeholderne, for det er sjovt at komme på besøg dér og snuse lidt rundt.
.....hvis du kommer til København, så smut lige hen og støt foretagnet :-)

6 kommentarer:

  1. Var forbi i går, købte kun kaffe...
    Men en dag med bedre tid skal jeg derind igen

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig Loppen, du er sådan set også den eneste trendy Køvenhavner jeg kender :) Havde gerne set at du også havde købt lidt chokolade med tomat og bacon smag!!!!!

    SvarSlet
  3. Ja så det godt forleden aften - da jeg var på vej hjem fra en hyggelig venindetur - men da var det aften og hverdag - så der var lukket. Men skal helt klart derind og snuse en lørdag og købe lidt lækkert med hjem ;o)
    Håber du får en dejlig torsdag - klem Tina

    SvarSlet
  4. I betragtning af at jeg bor kun ti kilometer fra København, så er jeg der ret sjældent! Og jeg har slet ikke set Torvehallerne - det vil jeg gøre snarest, for jeg elsker den slags steder. ;-)

    SvarSlet
  5. har endnu ikke nået at besøge Torvehallerne. Meeen det må snart ske. Skal selvfølgelig ind og ose - og købe lidt lækkert med hjem.

    Ha' en dejlig torsdag aften :)
    Kram Dorthe

    SvarSlet
  6. UHHMMM... kunne godt bruge sådan et sted i Viborg.

    SvarSlet