søndag den 18. september 2011

Dragør

Udflugt til Dragør - et af Danmarks mange skønne steder, jeg er tosset med de små, søde gule huse - og hvis jeg havde råd, så boede jeg dér, lige midt i det hele. Et ekstra plus er de to bitte små blomster-butikker - Hammels Have (som jeg ikke fotograferede, men hvor vi blev budt på dejlig Peter Larsen Instant Coffee) og Hjerteblomst, Stil og Stemning, hvor billederne her er fra. Begge "butikker" er bittesmå og ganske dejlige - Dragør anbefales til en dejlig lørdag-eftermiddags-tur.


10 kommentarer:

  1. Ser så hyggeligt ud, sidder netop og planlægger en tur til Kbh på tirsdag og overvejer om vi skulle køre til Dragør eller hvad vi ellers har af muligheder.

    SvarSlet
  2. Så trevligt det ser ut! Jag ska skriva in det i min bok med utflyktstips! /Katarina

    SvarSlet
  3. hej
    Det ser rigtig godt ud:) måske en tur til Dragør en dag:) Anne Gine

    SvarSlet
  4. Uhh , det ser fint og hyggeligt ud :)Det der fad med echeveria er helt skønt!!

    SvarSlet
  5. Tack snälla du!!!! Din kommentar gjorde mig jätteglad!
    Så roligt att du tyckte om reportaget.
    Önskar dig en riktigt fin vecka!
    Mia

    SvarSlet
  6. Det ser hyggeligt ud. Rensdyret har jeg stående på mit køkkenbord.

    Vedr. får: http://www.froeken-anker.dk/Webshop/Item.aspx?ItemId=17533

    Hygge til dig
    Kram

    SvarSlet
  7. Så nåede du til Dragør - skønt - og sikke fine billeder du fik taget ;o))
    Ja jeg er også vild med Dragør - der er så hyggeligt med de små stræder og huse.
    Håber du får en dejlig mandag - klem Tina

    SvarSlet
  8. Hvor ser det spændende ud.
    Tak for rundvisningen.

    SvarSlet
  9. hej sussi..det ser rigtig spændende ud,den fine padhat i træ ,kunne jeg tænkemig at kopiere en dag..(hvor jeg har masser af tid)
    Diana

    SvarSlet