tirsdag den 1. februar 2011

Ses-i-byen-gave


Hyggeligt!, jeg skal møde søde-kusinen i byen i eftermiddag, vi skal "ose" lidt og måske ha' en lille mundsmag af en eller anden slags. Jeg har købt en sukkertang til hende - som en lille ses-i-byen-gave - og æv æv æv jeg har glemt den derhjemme, så nu må hun nøjes med et billede her på bloggen. Jeg håber, at hun synes om den, og at det ikke gør noget, at jeg har  "lånt" den til en lille fotosession .  
.... og nu må vi jo snart ses igen, så hun kan få sin lille gave - herligt

3 kommentarer:

  1. Heldige kusine! For hvor er den skøn den sukkertang. På en måde er det jo godt du glemte den så I snart kan ses igen.

    SvarSlet
  2. Hurraaaaaa..... Det er mig der er den heldige kusine.... Juhuuu... Jeg får en fin sukkertang, og netop her hos os bruger gamalen "hugget" sukker til kaffen...

    Uh, altså Sussi hvornår skal vi ses igen ???
    Knus

    SvarSlet
  3. Låter som ni har roligt när ni ses, en ses i stan gåva var en bra idé. Tack för tipset om balettskorna, det ska jag komma ihåg. Har en tjej som håller på och skaffar tror jag...
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet