tirsdag den 8. februar 2011

Butik Sankt Ol

Butik Sankt Ol ligger i Roskilde, lige rundt om et par hjørner. Henriette har egentlig ikke åbent om mandagen, men hun gik og puslede i sin dejlige forretning - og kunne ikke undgå at se de to omkringstrejfende kusiner der stod og pressede næserne flade mod udstillingsruden, den søde pige forbarmede sig, og bød os indenfor i Slaraffellandet, uh, der var mange dejlige ting - men vi købte kun et par småting - så der er masser af lækkerier til DIG - hvis din vej går forbi. Mine billeder blev ikke så gode - men kig hos Loppe, hun fotograferede en smuk Madonna.

6 kommentarer:

  1. Den butik ser bestemt meget indbydende ud. Tænk at have sådan en tæt på.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  2. Hej Sussi
    Tak for din søde hilsen. Det er korrekt, der ligger en hånd i akvariet - et votiv. Jeg har jo en svaghed for det skidt :-)
    Skøn butik, du har besøgt. Loppes madonna... jeg har en søster til den i butikken. Dog endnu ikke på nettet... du ved... jeg kigger stadig lidt på den. For den er meget smuk :-)

    En drømmende Birgitte

    SvarSlet
  3. Det ser super hyggeligt ud, fuld af stemning :)

    Iben

    SvarSlet
  4. Det vil jeg prøve at huske når jeg en dag kommer til min fødeby, der ser rigtig hyggeligt ud:)

    SvarSlet
  5. hold da op ,det ser lækkert ud..sødt at hun lukkede jer ind...hmmm Roskilde er lige lidt for langt for mig...men rart at vide..har hun en hjemmeside..hej fra Diana

    SvarSlet
  6. Jeg ved ikke om hun har en hjemmeside, men hvis hun læser dette, kan jeg da kun opfordre til at Butik Sankt Ol får en blog, så kan man få serveret endnu en dosis fristelser her i blogland :-)

    SvarSlet