mandag den 20. december 2010

Julepost

I dag - 20. december er sidste frist for afsendelse af julekort, hvis de skal nå frem inden jul - så det er bare med at komme i gang. Jeg tror at der er mange, der sender en mail - eller ringer for at ønske glædelig jul, i stedet for at sende julekort, men jeg synes nu at det er så hyggeligt at få et rigtig brev med posten.

I år er der glimmer på nogen af mine kort, så nu, hvor jeg er færdig, har jeg glimmer over det hele - dejligt, det pynter alt sammen hi hi.

8 kommentarer:

  1. Piękne kartki świąteczne, pozdrawiam :)

    SvarSlet
  2. Oj så söta julkort! Lyckliga mottagare, då får dom glittra lite!

    Kram
    Sussi

    SvarSlet
  3. Jeg synes også at det er dejligt at modtage julekort og også at skrive dem, desværre har jeg været hængt en del op i år og det bliver derfor kun til 2 julekort!
    Din skriveplads ser hyggelig ud:)
    Men altså nu benytter jeg lejligheden til at ønske dig en rigtig glædelig jul og tak for hyggelig bloggning:)

    SvarSlet
  4. Det er rigtig hyggeligt at få julekort, men jeg er ikke selv god til at skrive dem. Dine ser rigtig søde ud, især dem med svanerne.Jeg vil også ønske dig en rigtig god jul.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine, dine julekort. Sikke heldige modtagere... Jeg er især ret vild med det flotte, gamle hus... ;-)

    SvarSlet
  6. Hyggeligt med at skrive julekort til dem man holder af, jeg har sendt mine afsted.

    SvarSlet
  7. meget smukke julekort du sender:-)

    SvarSlet
  8. Tak for jeres kommentarer - og rigtig glædelig jul - jeg er gået på juleferie nu, og det betyder at der ikke er ret længe til DAGEN, jeg har en masse planer for dagene inden juleaften, og ved allerede nu, at jeg ikke når det halve....og ærlig talt, det gør ikke noget ;)

    SvarSlet