fredag den 10. september 2010

Week-end

Det er havens dag på søndag, mon ikke det bliver til et planteskole besøg... eller to. God week-end.

Jeg har været ude at sejle med sørøverskib i dag, det var nu meget civiliseret selv om Jolly Roger vajede fra mastetoppen.Sejlturen gik til Middelgrundsfortet med  kollegerne, sådan en "event-pakke" med konkurrencer og spisning. Under turen rundt på fortet kunne et par kolleger (med store øjne af overraskelse) berette, at de havde set en lyslevende papegøje i krattet, meget naturligt alt sørøveriet taget i betragtning, desværre var det knap så eksotisk, det viste sig at være en guldfasan - at de kunne forveksle de to arter var lidt overraskende, og meget morsomt.

2 kommentarer:

  1. Hej goa Sussi!

    Havens dag låter mysigt, och besök på plantskola är alltid trevligt, tycker jag!

    Grattis till 1-års-dagen! Kakan såg väldigt god ut :)

    Kram
    Mia

    SvarSlet
  2. Uha, jeg må hellere blive i min egen have på søndag - men jeg har også lige fået en gave 28 hvide stauder , 6 forskelige - så der ligger lige en opgave og venter:)) Men rigtig god tur - glæder mig til at høre hvad der kommer i kurven, he, he. God weekend

    SvarSlet