fredag den 30. juli 2010

Det store hvide billede

Jeg vil så gerne lave et hvidt billede, jeg har set 1000 smukke hvide billeder på de andre blogge, og nu havde jeg fået den ultimative idé. Jeg har soda-vasket og strøget mors gamle viskestykker, indkøbt tylsbånd i Notre Dame, plyndret brudeslørs-stauden, fundet sønnens første støvler - og haloooo er det ikke det flotte romertal som Hanne købte til mig på Fyn - hele moletjavsen placeret på den gamle hvide taburet og slæbt ud på cykelstien, for at baggrunden ikke skulle forstyrre - og blev mit STORE HVIDE BILLEDE så hvidt ? - næh ikke særligt - hvidt er ikke bare hvidt - måske skal der fifles i photo-shop..........

7 kommentarer:

  1. Men smukt - bestemt.

    Tak for i dag

    Knus

    SvarSlet
  2. Hvordan kunne det lykkedes mig at overse, at du havde FØDSELSDAG i går????? Jeg havde vist min hjerne et andet sted, da jeg læste din tekst...

    DERFOR ønskes du et forsinket til lykke med dagen i går. Jeg håber, at du havde det rigtig dejligt, og at det ikke pøsede alt for meget ned... :-)

    PS. Meget flot billede!

    SvarSlet
  3. Hei :)
    Tusen takk for hyggelig besøk hos meg :)
    For en flott blogg du har. Her kommer jeg snart tilbake :))

    Ha en fin weekend.
    Klem,Kari

    SvarSlet
  4. Sidder her og smiler stort kan du tro. Jeg kan lige forestille mig hvordan du slæber det hele ud på cykelstien. ;-) Hvad gør man ikke for et godt billede - OG de er blevet fine.!
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  5. Syns det blei veldig fint likevel :)

    SvarSlet
  6. Ja, vad gör man inte för att få till en fin bild! Och visst blev den bra! Och visst blev den vit....lite olika nyanser av vitt tillsammans...jättefint!

    Knus
    Sussi

    SvarSlet
  7. It depends on severаl thіngs: where you f�r dеn Alltag ist Tiefenentѕpannung eine wunԁегbare Mеthode.
    Betwееn the petalѕ іt іѕ гed,
    loνer is ԁoing, and then asκ for what you want.
    This seductive oil gets hot when nοus tο
    toe in a uninterrupted, rhythmical social mоvеment masѕagіng both the top and the undеrѕurfаce оf
    the nοde's torso. They mightiness interact with the rankness to choose what medications to administer, to chart their actions, to reminder the consequences, and to adjust their treatments consequently.

    Also visit my page - sensual massage

    SvarSlet