søndag den 14. februar 2010

Hvad skal vi fejre

Fastelavn; god gammel tradition i generation efter generation, med fastelavnsris, udklædning, "slå katten af tønden" og fastelavnsboller:
Fastelavn er mit navn - boller vil jeg have,
hvis jeg ingen boller får, så laver jeg ballade

....så er der den ny-importerede Valentins Dag, den fejrer vi nu ikke her i huset, men derfor er det da alligevel dejligt når søde-kusinen sender et sødt kort, og hvis man alligevel skal have et par gode chokolader til week-end'en, ja så gør det vel ikke noget at de har hjerteform.

...og endelig er det også dagen hvor kineserne fejre nytår, og går ind i tigerens år, her symboliseret af Sylvesters dejlige tiger billede.

Sikke mange fester på samme dag....

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det er herligt at det hele ramlede sammen i aar. Sikke nogle dejlige billeder. :)

    SvarSlet
  2. Jeg syntes nu også det er herligt, at det hele landende sammen - og så havde vi en fødselsdag oven i. :-)
    Mange hilsener
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Oj det har jag gömt att göra.. det gjorde vi när jag växte upp.
    Tack för påminnelsen.....
    Nu har jag bara till påsk.
    Ha det gott
    Annika

    SvarSlet