søndag den 29. november 2009

Juleforberedelser

19.december: sne i haven

19. december: Juleferie, solskin og smuk, smuk sne i haven - dejligt
17. december "Katten" i Tivoli er ikke blevet i bedre humør af at der er kommet sne....
17. december: Tilgengæld mødte jeg denne muntre snemand på min vej til arbejde, de fleste andre jeg mødte var ikke særlig muntre, hi hi
Jul i Tivoli
Jul i Tivoli, jeg tror faktisk katten har flyttet sig, dette billede er ikke fra i dag, i dag var katten drivvåd og så noget misfornøjet ud.
... og mer fra Tivoli, skønt i solskin, smukt i mørke, og vådt som i dag i tøsne... lidt for enhver
Billedet bag julekalenderens 9. låge er ligesom dette - fotograferet i Isabella Smiths butik.
Fra Isabella Smiths butik
Ovenstående billede er også fra Isabella Smiths butik




Her står alle nisserne opmarcheret, parat til at sprede sig til hele huset, sikke mange der er, og det er endda ikke dem allesammen der har fået lov til at komme frem i år...... ja, jeg kan godt se det, jeg ender i Familie Journalen som en af dem, der har en unaturlig stor trang til at samle.... samlemani hedder det vist :(

1 kommentar:

  1. Vackert måste varit kul att kunna åka dit.
    Tack för din fina kommentar det värmer alltid och jag är lite extra glad för danska kommentarer för det får jag inte så ofta.
    Kram
    annika

    SvarSlet